- אן אייץ' קולקשיין ברלין מיטה אם צ'קפוינט צ'רלי -

NH Collection Berlin Mitte am Checkpoint Charlie

אן אייץ' קולקשיין ברלין מיטה אם צ'קפוינט צ'רלי

אן אייץ' קולקשיין ברלין מיטה אם צ'קפוינט צ'רלי הוא מלון 4 כוכבים ברובע מיטה המרכזי והמבוקש. הלוקיישן מאפשר קרבה למוקדי שופינג ולתחבורה ציבורית. החדרים במקום מודרניים ומאובזרים היטב ויש גם מסעדה שמגישה אוכל מקומי ובר קוקטיילים.

כוכבים

⭐⭐⭐⭐

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

392

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

12:00

במהלך השהות במלון תקבלו גישה לספא יוקרתי ומפנק. מחכה לכם שם סאונה, חמאם, חדר אדים וגם חדרי טיפולים בהם תוכלו לקבל עיסויים מרגיעים ומגוון רחב של טיפולים קוסמטיים. לרשותכם גם חדר כושר עם ציוד מודרני.

המלון נמצא במרחק 100 מטר מרחוב הקניות היוקרתי פרידריכשטראסה ובמרחק 400 מטר מנקודת מעבר הגבול צ'ק פוינט צ'רלי וממוזיאון החומה. בית הקונצרטים של ברלין נמצא במרחק דומה. במרחק רבע שעה הליכה תמצאו את כיכר פוטסדאם ואת האנדרטה לזכר יהודי אירופה שנרצחו בשואה. בניין הרייכסטאג שוכן במרחק 1.2 ק"מ וזה גם המרחק אל בית התזמורת הפילהרמונית של ברלין

תחנת הרכבת התחתית הקרובה ביותר נמצאת במרחק 2 דקות הליכה, זה יאפשר לכם להגיע במהירות לחלקי העיר האחרים. למשל, לכיכר אלכסנדרפלאץ המרכזית והמוזיאון להיסטוריה של הטבע – שניהם במרחק 2 ק"מ, או גלריית איסט סייד של חומת ברלין, במרחק 4 ק"מ.

באן אייץ' קולקשיין ברלין מיטה אם צ'קפוינט צ'רלי מציעים חדרים מודרניים, בהירים ועם המון אור שנכנס דרך החלונות הגדולים. בכל אחד מהם תוכלו למצוא מיזוג אוויר, כספת עם מקום למחשב נייד, מכונת קפה, טלוויזיה עם ערוצי לווין, מיני בר ושולחן כתיבה. תוכלו להתפנק בחדר הרחצה היוקרתי עם מוצרי טיפוח, מייבש שיער ומגבות. אם תתארחו בחדרים המשודרגים, תמצאו בנוסף חלל ישיבה נפרד וטרסה פרטית ומרוהטת.

במקום פועלת גם מסעדה בה תוכלו להזמין לעצמכם כמה מהמאכלים המזוהים עם ברלין או להתפנק עם מנות בסגנון ים תיכוני. האפשרויות הקולינריות לא מסתיימות פה: יש מבחר גדול מאוד של מסעדות, בתי קפה, רשתות מזון מהיר, ברים וסופרמרקטים בסביבת המלון.

צוות המלון ערוך לקבל את פניכם בכל שעה של היום, בקבלה שזמינה מסביב לשעון. במקום ניתן גם לקבל מידע על האזור, להירשם לפעילויות ולרכוש כרטיסים לאטרקציות שונות. תוכלו גם להפקיד מטען לאחסון ולשלוח בגדים לכביסה. אינטרנט אלחוטי זמין בחינם בכל רחבי המלון.

נמל התעופה ברלין-ברנדנבורג נמצא במרחק 19 ק"מ וניתן להגיע לשם בקלות בנסיעת רכבת קצרה. אורחים עם רכב יוכלו להשתמש בחניון של המלון. העלות היא 4 אירו לכל שעה.

כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט גרמניה אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.

כתובת: Leipziger Str. 106-111, 10117 Berlin

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל