- מלון המשפחתי סיטי לייט -

Familienhotel Citylight

מלון המשפחתי סיטי לייט

המשפחתי סיטי לייט (Familienhotel Citylight) הינו מלון ברמת 3 כוכבים אשר נמצא בברלין באזור גזונדברונן / מיטה (רובע) וממוקם במרחק קצר מבלוךפלאץ. מלון המשפחתי סיטי לייט מציע לאורחיו בין היתר: חניה פרטית, אינטרנט אלחוטי בחינם, חדרי משפחה, חדרים ללא-עישון, מתקנים לאורחים עם קשיי ניידות, דלפק קבלה 24 שעות ביממה, טרסה, בר, מעלית וארוחת בוקר ׳טובה מאוד׳.

Familienhotel Citylight Bedroom

כוכבים

⭐⭐⭐

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

90

שעת צ׳ק אין

14:00

שעת צ׳ק אאוט

10:00

במלון 90 חדרים.

מלון המשפחתי סיטי לייט נמצא במרחק קצר ממגרש משחקים בהומבולדטהיין (250 מ'), מוזיאון העולם התחתון של ברלין (450 מ'), ברונןפלאץ (500 מ') ומשרד מחוז חתונה בפיקוח פדגוגי מגרש משחקים הומבולדטיין (650 מ'). האטרקציות בסביבת מלון המשפחתי סיטי לייט כוללות את אנדרטת חומת ברלין (1 ק"מ), המוזיאון להיסטוריה של הטבע (2 ק"מ), מוזיאון פרגאמון (3 ק"מ), המוזיאון החדש (מוזיאון חדש) (3 ק"מ) ומוזיאון ההיסטוריה הגרמנית (3 ק"מ).

מבחינת מסעדות ובתי קפה, אלו הם הקרובים ביותר: מסעדה באלדון, מסעדה טרקלין AC ומסעדה סרט.

שעת הצ'ק אין למלון מתחילה בשעה 14:00 ושעת הצ'קאווט ב-10:00. ילדים בכל גיל מתקבלים בברכה ולא ניתן להכניס חיות מחמד. על מנת להבטיח את מקומכם, אנו ממליצים להזמין בהקדם. ניתן לעשות זאת אונליין ממש עכשיו בלחיצה על כפתור ההזמנה.

כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט גרמניה אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.

כתובת: Böttgerstr 23, Mitte, 13357 Berlin, Germany

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל