מלונות מומלצים ביער השחור

לפניכם מגוון מלונות מומלצים ביער השחור לנופש מושלם. אנו ממליצים להזדרז ולשריין חדרים בהקדם, השווים נחטפים מהר. כל המלונות בהזמנה מיידית. שיהיה נופש נעים, תחזרו בשלום, החופשה המושלמת שלכם מתחילה כאן:

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון דירות יוקרתי, מודרני ומעוצב היטב עם דירות בשלל גדלים, במיקום נוח במיוחד ליד הכביש המהיר
9.19
מפנק ברמה בינלאומית!
⭐⭐⭐⭐⭐
מלון דירות מפואר במרכז פרייבורג, בקרבת היער השחור. במלון לאונג', חניה ומסעדה איטלקית
9.1
מפנק ברמה בינלאומית!
⭐⭐⭐⭐
מלון דירות בוטיק לא רחוק ממרכז פרייבורג שבאזור היער השחור. הדירות יוקרתיות, מעוצבות ומאובזרות היטב

הקסם של היער השחור: גן עדן למשפחות ואוהבי טבע

היער השחור, השוכן בלב גרמניה, הוא אזור ציורי המפורסם בזכות הגבעות המוריקות שלו, היערות העמוקים והתרבות הגרמנית המסורתית שלו. אזור קסום זה, הידוע בנופי האגדות והכפרים המקסימים שלו, הוא יעד אידילי למשפחות המחפשות גם הרפתקאות וגם רוגע. עם קרבתו לערים כמו שטוטגרט, שטרסבורג ופרנקפורט, היער השחור נגיש בקלות אך מרגיש כמו עולם בנפרד.

מגרש משחקים טבעי למשפחות

למשפחות עם ילדים, היער השחור מציע אוצר של חוויות. מרחב היער העצום שלו מספק הזדמנויות אינסופיות לטיולים רגליים, רכיבה על אופניים ושוטטות. האזור זרוע אגמים שלווים ונחלים רגועים, מושלם ליום של פיקניק או שיט נינוח בסירה. בחורף, הגבעות המכוסות שלג הופכות לארץ פלאות לסקי וסנובורד. היער השחור מתהדר גם במורשת תרבותית עשירה, עם מוזיאונים רבים, טירות ופסטיבלים מסורתיים שבטוח יקסמו למבקרים בכל הגילאים.

ערים סמוכות ליער השחור

קצותיו היער השחור תחומים בערים תוססות המציעות ניגוד לשקט של היער. פרייבורג, הידועה באקלים שטוף השמש ובארכיטקטורת ימי הביניים שלה, היא השער לחלק הדרומי של היער; קרלסרוהה, עם פריסת העיר בצורת מניפה וארמון מרשים, מספקת גישה נוחה לאזורים הצפוניים. כל עיר מציעה שילוב ייחודי של נוחות עירונית ויופי טבעי, מה שהופך אותם לנקודות מוצא מושלמות להרפתקה ביער השחור.

אזורים מומלצים ביער השחור

באדן-באדן: שילוב של טבע ויוקרה

באדן-באדן, הממוקמת בשוליים הצפוניים של היער השחור, היא שם נרדף לאלגנטיות ובריאות. האזור ידוע במרחצאות התרמיים ובאתרי הספא שלו, זהו מקום מפלט עבור אלה המחפשים רגיעה בתוך הטבע. הלינה כאן נעה בין מלונות ספא יוקרתיים לבתי הארחה ידידותיים למשפחות, כולם נועדו לספק נוחות ושלווה. המבקרים יכולים ליהנות מטיולים נינוחים בליכטנטלר אלי, לגלות את הקזינו ההיסטורי, או להירגע במרחצאות התרמיים המפורסמים.

טיטיזי-נוישטדט: שלווה לצד האגם

בלב היער השחור שוכן אזור טיטיזי-נוישטדט (Titisee-Neustadt), אזור מקסים שמרכזו סביב אגם טיטיזי, מושלם לפעילויות על בסיס מים. אזור זה אידיאלי למשפחות שאוהבות פעילויות על בסיס מים כמו שייט ושחייה. מקומות הלינה כאן מגוונים, ומציעים הכל, ממלונות יוקרתיים על שפת האגם ועד פונדקים נעימים וידידותיים לתקציב. מלבד האגם, המבקרים יכולים לבחור בין מסלולי ההליכה שמסביב או לבקר בחנויות המקומיות של שעוני קוקייה.

טריברג: לב היער השחור

טריברג, המפורסמת כבעלת אחד המפלים הגבוהים ביותר בגרמניה, היא עדות ליופי הטבעי של היער השחור. זה גם הבית של שעון הקוקיה הגדול בעולם, המקום שבו המסורת פוגשת את הטבע. מקומות הלינה בטריברג נעים מבתי הארחה מסורתיים ביער השחור ועד למלונות מודרניים, כולם מציעים אווירה חמה ומסבירת פנים. המבקרים יכולים לחוות את התרבות המקומית על ידי טיול למפלי טריברג, ביקור במוזיאון היער השחור, או דגימת התענוגות הקולינריים של האזור.

פלדברג: גן עדן למטיילים וגולשי סקי

פלדברג, הפסגה הגבוהה ביותר ביער השחור, היא גן עדן לחובבי שטח. אזור זה מציע נופים עוצרי נשימה הנשקפים ממגוון מקומות לינה, לרבות בקתות הרים ובתי הארחה בניהול משפחתי. המבקרים יכולים להתפנק בטיולי הליכה, רכיבה על אופני הרים, ובחורף, מכמה מאתרי הסקי הטובים ביותר באזור. הנופים עוצרי הנשימה והקרבה לטבע הופכים את פלדברג למקום מפלט מושלם עבור אלו המחפשים הרפתקאות ושלווה.

אזור של מקומות לינה מגוונים

מרחביו העצומים של היער השחור מבטיח מגוון רחב של מלונות, העונים לכל ההעדפות והתקציבים. מאתרי ספא מפוארים ועד פונדקים קסומים בבעלות משפחתית, האזור מציע מקומות לינה המתאימים לכל סוג של מטייל. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית, חופשה משפחתית או הרפתקה סולו, ביער השחור יש את השהות המושלמת עבורכם.

היער השחור הוא אזור מבוקש מאוד, במיוחד בשיא העונה כאשר מזג האוויר ידידותי ונעים לטיולים. כדאי לתכנן היטב את הטיול שלכם, ולא להתמהמה עם הזמנת מקום לינה, כדי שתוכלו ליהנות מחופשה המתאימה לדרישות שלכם, ומקרבה למקומות בהם תרצו לבקר. הבטיחו את מקומכם מוקדם ככל הניתן, וסעו לטייל בראש שקט באחד המקומות היפים ביבשת אירופה. 

⭐⭐⭐
מלון סמוך ליער השחור. עם חדר כושר, לאונג', בר וחניה. מתאים למשפחות.
מלון רגוע וכפרי במיקום מוצלח בבאדן באדן. מציע ארוחת בוקר, מסעדה וחניה בחינם
7.92
מפנק ביחס למחיר