- מוטל וואן ברלין אלכסנדרפלאץ -

Motel One Berlin-Alexanderplatz

מוטל וואן ברלין אלכסנדרפלאץ

מוטל וואן ברלין אלכסנדרפלאץ הוא מלון שמתאים במיוחד למי שרוצה להיות במרכז העניינים בברלין, לקבל אירוח ברמה ועדיין לשלם מחיר סביר. המלון המודרני והמעוצב היטב נמצא ברובע מיטה המרכזי, רק כמה צעדים מהלב הפועם של העיר – אלכסנדרפלאץ. האורחים נהנים מחדרים בעיצוב אורבני, ארוחת בוקר אורגנית ולאונג'.

Motel One Berlin-Alexanderplatz

כוכבים

⭐⭐⭐

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

708

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

12:00

בזכות המיקום המעולה של מוטל וואן ברלין אלכסנדרפלאץ, אפשר להגיע תוך כמה דקות הליכה למוקדי משיכה תיירותיים חשובים כמו מגדל הטלוויזיה, מוזיאון ה-DDR, קניון אלכסה, גלריה קאופהוף, פריימרק ומגוון רחב מאד של מסעדות, בתי קפה וברים.

שום אתר היסטורי, מרכז קניות או מוזיאון לא נמצא רחוק מדי כשאתם מתארחים במוטל וואן ברלין אלכסנדרפלאץ. קווי מטרו וטראם רבים עוברים במרחק של 3 דקות מהמלון ותוכלו להגיע בקלות לכל חלק של העיר. האקשר מרקט נמצא במרחק 5 דקות נסיעה מהמלון ומאוורפארק במרחק 10 דקות.

ישנם שלושה סוגי חדרים בלבד במלון והם מתאימים רק לזוגות או שני אורחים. החדרים ממשיכים בקו הצעיר והאורבני של המלון. הם צבעוניים ושמחים ויש בהם מיזוג אוויר, טלוויזיה עם ערוצים בינלאומיים, כספת ושירותים ומקלחת צמודים ומאובזרים במוצרי רחצה. כל החדרים אטומים לרעש ובחלק מהם אפשר ליהנות מנוף לעיר. הגלישה ברשת האינטרנט האלחוטי של המלון היא חינמית וחופשית.

במלון קיימים חדרים המותאמים ומונגשים לאורחים המוגבלים בתנועה.

במוטל וואן ברלין אלכסנדרפלאץ מגישים מדי יום ארוחת בוקר אורבנית ואורגנית שכולה ממרכיבים מקומיים ומסחר הוגן. בבופה תיהנו ממגוון מאפים, גבינות, יוגורטים, ממרחים טבעוניים, מוזלי, ריבות ופירות.

לרשות האורחים עומד גם לאונג' מעוצב וגם חצר עם מקומות ישיבה.

הצוות במלון ישמח לסייע לכם בכל עניין. הקבלה פועלת 24 שעות ביממה וניתן לאחסן מזוודות במקרה של הגעה מוקדמת או עזיבה מאוחרת.

מטיילים עם החבר הכי טוב? גם בעלי חיים מתקבלים בברכה במוטל וואן ברלין אלכסנדרפלאץ.

כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט גרמניה אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.

כתובת: Grunerstraße 11, 10179 Berlin, גרמניה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל