- רדיסון בלו הוטל, ברלין -

Radisson Blu Hotel, Berlin

רדיסון בלו הוטל, ברלין

רדיסון בלו ברלין הוא מלון של רשת בינלאומית מוכרת הממוקם בלב הרובע המרכזי של העיר. נהנה מקרבה למרבית אתרי התיירות ומקישור מעולה בתחבורה ציבורית לחלקי העיר האחרים. במלון מחכים לכם חדרים מודרניים ואלגנטיים, ספא מפנק עם בריכה וגם מסעדה ובר.

RADISSON BLU HOTEL

כוכבים

⭐⭐⭐⭐⭐

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

427

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

12:00

רובע המיטטה הוא הרובע המרכזי של העיר והמקום שבו אפשר למצוא את רוב האטרקציות התיירותיות, האתרים ההיסטוריים ומרכזי הקניות. מוזיאון ה-DDR נמצא ממש בצמוד למלון ואי המוזיאונים 5 דקות משם. האקשר מרקט, מגדל הטלוויזיה ואלכסנדרפלאץ כולם במרחק של פחות מעשר דקות הליכה. במרחק קצר מהמלון יש תחנת טראם ואוטובוס.

ברדיסון בלו יודעים שלפעמים צריך לקחת הפסקה מהעיר ולהנות מקצת שקט. בספא של המלון האורחים יכולים למצוא רוגע בבריכה, בסאונה או בחדרי הטיפולים – שם המעסים המקצועיים ישמחו להעניק לכם מסאז' יסודי ומשחרר במיוחד. יש גם חדר כושר מודרני שמאפשר לכם לשמור על שגרת הכושר גם כאשר אתם הרחק מהבית.

החדרים במלון מעוצבים בסטייל, הם בעלי אופי צעיר ומודרני. החדרים כולם ממוזגים ויש בהם טלוויזיה חכמה עם ערוצים בינלואמיים, מיטה נוחה וגדולה, כספת עם מקום למחשב נייד, מגהץ וכל מה שצריך כדי להכין קפה או תה. בחדר הרחצה הנאה והמרווח יש מקלחת עם ראש גשם מפנק, מוצרי רחצה ומייבש שיער. בחלק מהחדרים יש גם מרפסות. כדי לא לבזבז את חבילת הגלישה הבינלאומית, תוכלו לגלוש בחינם ברשת האינטרנט האלחוטי של המלון.

ברלין היא עיר שכיף לטייל בה עם ילדים ורדיסון בלו ברלין הוא מלון שכיף ללון בו עם ילדים. המקום מציע מגוון חדרי משפחה, כאשר הגדול בהם הוא חדר מחובר בו יכולים להתארח עד 7 אנשים. הילדים יוכלו להנות ממנות מיוחדות במסעדת המלון וההורים יכולים להזמין שמרטף לילדים.

ישנם גם חדרים המונגשים לאורחים עם מוגבלויות בתנועה.

המסעדה של המלון, היט, נמצאת בחלל אלגנטי עם טרסה גדולה. בבוקר יש שם בופה עשיר עם ארוחת בוקר גרמנית עשירה עם מאפים, נקניקים, ביצים וממרחים. ניתן גם לבקש ארוחת בוקר ארוזה אם יוצאים מוקדם. לצהריים ולערב אפשר לבחור מתפריט בינלאומי יצירתי ומגוון. אם תרצו משקה אחרי יום ארוך, בבר באטריום ישמחו למזוג לכם קוקטייל מדויק או כוס בירה מקומית.

אם אתם מגיעים לעיר עם רכב, תוכלו לחסוך את חיפוש החניה והחשש מקנסות ולהשאיר אותו בחניון המאובטח של המלון, תמורת 22 אירו ליום. בתוך העיר הדרך הטובה ביותר להתנייד היא באמצעות תחבורה ציבורית. כרטיס משולב לכל אמצעי התחבורה בעיר תוכלו לרכוש ישירות מהמלון.

במלון ישמחו לעזור לכם עם תכנון הטיול. בדלפק התיירות הצוות ידע להמליץ על סיורים, אטרקציות ואפילו מסעדות. ניתן לרכוש שם גם כרטיסים במחירים טובים ואפילו לשכור רכב אם תרצו לצאת אל מחוץ לעיר.

כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט גרמניה אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.

כתובת: Karl-Liebknecht-Str. 3, 10178 Berlin

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל