- שולץ הוטל ברלין וול אט איסט סייד גלרי -

Schulz Hotel Berlin Wall at the East Side Gallery

שולץ הוטל ברלין וול אט איסט סייד גלרי

שולץ הוטל ברלין וול אט איסט סייד גלרי הוא מלון צעיר, תוסס ומעוצב בסטייל שנמצא ממש בסמוך לחומת ברלין ובאחד הרובעים המגניבים בעיר, פרידריכסהיין וסמוך לרובע המרכזי מיטטה. המלון עצמו מציע מסעדה, בר, לאונג', מטבח, מועדון לבני נוער, קישור טוב לתחבורה ציבורית ואווירה אורבנית מיוחדת.

מלונות מומלצים בברלין

כוכבים

⭐⭐⭐

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

345

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

12:00

המלון נמצא כמה דקות הליכה מאחד האתרים ההיסטוריים החשובים ביותר בעיר – איסט סייד גלרי המפורסמת, בה ניתן לראות את כל הגרפיטי שעל חומת ברלין וסמוך לריכוז החנויות, הפאבים והמסעדות של פרידריכסהיין הטרנדית. נהר השפרה זורם ממש מול המלון.

תחנת הרכבת הסמוכה למלון, אוסטבנהוף, היא אחת מתחנות הרכבת המרכזיות בעיר ואפשר להגיע ממנה במהירות ובקלות לכל נקודות העניין בעיר. מהתחנה אפשר לתפוס גם רכבות לשדות התעופה של העיר ולערים אחרות בגרמניה.

החדרים במלון שומרים על הקו האורבני והצעיר של המבנה כולו והם בנויים בצורה חכמה שעונה על צרכי האורחים גם בשטח קטן. בכל חדר תמצאו מיזוג אוויר, מיטות נוחות, טלוויזיה חכמה, שולחן ומקלחת ושירותים מודרניים עם מוצרי רחצה. מהחלונות תוכלו לראות נוף של העיר, של חומת ברלין או של נהר השפרה.

המלון מתאים גם להורים המגיעים לעיר עם ילדיהם. בחדרים המשפחתיים יכולים ללון זוג הורים ושני ילדים. להנאת הילדים, המלון מציע מגוון ערוצי ילדים המשודרים בכל החדרים ומבחר משחקי לוח ופאזלים. במסעדות המלון מוגשות מנות המותאמות לגילאים צעירים.

לשולץ ברלין חדרים המתאימים לאורחים בעלי מוגבלויות. עם הנגשה של הכיור, השירותים והמקלחת.

שתי מסעדות ובר פועלים במלון. במרתנס בייקרי תוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה, טריה ומשביעה וממנות קלות, ארוחות בריאות ומאפים במהלך היום. יש שם גם קפה מעולה. דה האנגרי בר קנטין היא מסעדה שמגישה אוכל מקומי ובינלאומי וגם ברביקיו מפנק. הבר של דה אנגרי בר הוא המקום להנות בו ממבחר ברזי בירה וקוטיילים ואווירה בינלאומית.

אם אתם יותר בעניין של לבשל לעצמכם, במלון קיים מטבח מאובזר שעומד לרשות האורחים. ישנו לאונג' מרווח עם אולם קולנוע שמקרין אירועי ספורט, וגם לאונג' מיוחד בגודל 100 מ"ר לבני הנוער המתארחים במקום. כל האורחים מוזמנים לגלוש חופשי ברשת האינטרנט האלחוטי של המלון.

הצוות במלון חביב ולבבי וישמח לסייע לכם בכל נושא. הקבלה פועלת 24 שעות ביממה ובדלפק התיירות יספקו לכם המלצות והכוונה לאטרקציות שהכי מתאימות לכם וגם ידאגו לכם לכרטיסים. מעבר לכך, ניתן גם לרכוש כרטיסי נסיעה משולבים לכל סוגי התחבורה הציבורית בעיר.

אורחים המגיעים למלון עם רכב יוכלו להשאיר אותו במגרש החניה של המלון – שכולל גם עמדת הטענה לרכבים חשמליים – במחיר של 17 אירו ליום בלבד.

כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט גרמניה אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.

כתובת: Stralauer Pl. 36, 10243 Berlin

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל