- הוטל גת פוינט צ'רלי -

Hotel Gat Point Charlie

הוטל גת פוינט צ'רלי

הוטל גת פוינט צ'רלי הוא מלון 3 כוכבים במיקום מרכזי ומעולה בברלין. הוא שוכן בתוך מבנה שהיה בעברו מטה של השטאזי והוא מעוצב בסגנון מודרני ונקי. יש בו מסעדה שמגישה ארוחת בוקר ומנות קלות ובר שהוא מקום נהדר להכיר אנשים חדשים.

כוכבים

⭐⭐⭐

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

140

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

12:00

המלון נמצא במרחק 200 מטר בלבד ממעבר הגבול המפורסם צ'ק פוינט צ'רלי וממוזיאון החומה. רחוב הקניות פרידריכשטראסה ומוזיאון הטופוגרפיה של הטרור נמצאים גם הם במרחק דומה. אל כיכר פוטסדאם והאנדרטה לזכר יהודי אירופה שנרצחו שנרצחו בשואה תוכלו להגיע תוך 10 דקות הליכה. התזמורת הפילהרמונית של ברלין ומבנה הרייכסטאג נמצאים במרחק 20 דקות הליכה. אל הגדה הקרובה של נהר השפרה תצטרכו לצעוד רבע שעה.

שתי תחנות רכבת תחתית שונות נמצאות במרחק של 5 דקות מהמלון, מה שיקל עליכם להתנייד ברחבי העיר. תוכלו להגיע תוך נסיעה קצרה אל הכיכר ההומה אלכסנדרפלאץ או למוזיאון להיסטוריה של הטבע – שניהם במרחק 2 ק"מ. אל שרידי החומה שבגלריית איסט סייד תצטרכו לנסוע 4 ק"מ ואל רחוב הקניות היוקרתי קורפורסטנדאם – 4.5 ק"מ.

בהוטל גת פוינט צ'רלי תתארחו בחדרים שעוצבו בסגנון מינימליסטי ואורבני בגוונים של שחור ולבן. תוכלו ליהנות מנוף לעיר וגם מאבזור שכולל: טלוויזיה עם ערוצי לווין, כספת עם מקום למחשב נייד, מאוורר, שולחן כתיבה ומוצרי טיפוח ומייבש שיער בחדר הרחצה. בחדרים המשודרגים מחכים לכם גם ספה, מכונת קפה, מיני בר וגם טרסה בחלק מהמקרים. אתם יכולים לגלוש חופשי על רשת האינטרנט של המלון.

קיימים חדרים מונגשים לאנשים עם מוגבלויות.

מסעדת המלון תשמח לארח אתכם לאורך היום. בבוקר תפגשו שם מזנון עשיר מלא במאפים טריים, פירות העונה, דגני בוקר, ממרחים, נקניקים ושתיה. בערב תוכלו להזמין מהתפריט טאפסים ומנות קלות או לגשת אל הבר, שמגיש בירות, יינות וקוקטיילים באווירה בינלאומית. האזור בו שוכן המלון גדוש במסעדות בסגנונות שונים, בתי קפה טרנדיים וברים. יש גם מקומות בילוי שונים בסביבה.

הקבלה בהוטל גת פוינט צ'רלי פעילה מסביב לשעון, ובעמדת התיירות, תמצאו מידע על אטרקציות בעיר ותוכלו להירשם לסיורים ולרכוש כרטיסים לאתרים שונים. במקום ניתנים גם שירותי אחסון מטען ושירותים לעסקים.

אל נמל התעופה ברלין ברנדנבורג שמרוחק 19 ק"מ תוכלו להגיע בקלות באמצעות תחבורה ציבורית. אם אתם מגיעים עם רכב ומעוניינים בחניה, תוכלו להשתמש בחניון סמוך, בעלות של 15 אירו ליום.

כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט גרמניה אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.

כתובת: Mauerstraße 81-82, 10117 Berlin

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל